cc

Feelings - Ulla

张博在音乐中忙碌:

经典女声推荐系列-5

Feelings

Ulla

Morris Albert


分享一个我非常喜欢的翻唱版本,Ulla

的这个版本给各位


feelings,

感情,

nothing more than feelings,

没有什么比感觉,

trying to forget my feelings of love.

试着忘记我对爱的感觉。

tear drops,

滴泪,

rolling down on my face,

在我脸上滚下来,

trying to forget my feelings of love.

试着忘记我对爱的感觉。

feelings,

感情,

for all my life i'll feel it.

为了我所有的生活,我会感觉到它。

i wish i've never meet you, girl.

我希望我从未遇见你,女孩。

you've never come again.

你再也不来了。

feelings feelings

感情

feel you again in my arms.

再次感觉你在我的怀里。

feelings,

感情,

feelings like i've never lost you,

感觉我从未失去过你,

and feelings like i'll never have you

和感觉像我永远不会有你

again in my heart,

再次在我心中,

feelings,

感情,

for all my life i'll feel it.

为了我所有的生活,我会感觉到它。

i wish i've never meet you, girl.

我希望我从未遇见你,女孩。

you've never come again.

你再也不来了。

feelings,

感情,

feelings like i've never lost you,

感觉我从未失去过你,

and feelings like i'll never have you

和感觉像我永远不会有你

again in my life.

再次在我的生活。

feelings feelings

感情

again i my heart.

再一次我心。



评论

热度(26)